RSS/Ping

Information och nyheter om RSS/Ping-tjänsten: http://rssping.se/

Tjatiga påminnelser

Posted by Daniel Brahneborg på 2008-11-26

Det verkar som om det har gått ut lite väl många påminnelser till de som har premiumkonton som håller på att gå ut. Det var inte alls meningen, utan det var tänkt att det skulle gå ett. Men, så ändras ett ”<” till ett ”>”, och så blev det som det blev. Hoppsan.

Nu är det i alla fall ändrat, så nu ska den vara lite lugnare.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de tjatiga mailen, och hoppas att så många som möjligt av er ändå väljer att ha kvar era premiumkonton så att ni får era bloggar pingade så snabbt det bara går.

3 svar to “Tjatiga påminnelser”

  1. Democracy? said

    jag har begärt att min blogg ska pingas men sen när jag går in med lösenord så får jag fram att inte något skickats till servrarna.
    VARFÖR inte det.

  2. Adressen till bloggen var felaktig. Har skickat längre svar via mail.

  3. Trina said

    Hejsan!
    Jag måste först säga gud va duktig du är på alla blogg saker. Själv har jag ingen som helst koll, jag trodde att jag kunde lite grejer men tydligen inte. Hur som helst så är jag Trina och har skaffat en blogg på blogspot. Jag vill dela mina åsikter med andra men även fösöka få in lite cash med adsense. Jag fått massa koder och sånt man ska ta in i bloggen men det är jätte krångligt och jätte dåligt förklarat enligt mig. Så jag hoppas jag inte är för mycket besvär men jag skulle verkligen uppskatta om du skulle vilja hjälpa mig med min blogg. Och detta här RSS fattar jag ingenting av………usch det känns så jobbigt och stressigt och jag känner mig så fruktansvärt dum som inte fattar.

    Så skulle du vilja hjälpa en tjej i nöd hade uppskattat det jätte mycket !!!!

    Mvh//Trina

Kommentera

 
