RSS/Ping

Information och nyheter om RSS/Ping-tjänsten: http://rssping.se/

Ny domän

Posted by Daniel Brahneborg på 2008-11-05

Men sisådär, då finns RSS/Ping äntligen på rätt adress: http://rssping.se.

12 svar to “Ny domän”

  1. Hej!
    Jag skrev ett nytt inlägg vid fyratiden idag. Det brukar ju komma ett mejl att detta är nya är pingat. Men inget har kommit. Så brukar jag länka till intressent.se men mitt inlägg har inte kommit upp där än. Finns det något samband? Är det något som är fel? Det har ju funkat hur länge som helst.
    Hälsningar!
    Helena

  2. Josefine said

    Hej Daniel!

    Ligger sidan nere…

    Kan inte komma in på den adress du anger ovan. Varför?

  3. Daniel Brahneborg said

    Tyvärr lyckades jag klanta mig, så servern mår inte så bra nu. Dessutom kommer jag inte åt den nu, så i värsta fall ligger den nere tills på lördag. Premiumkontona kommer självklart förlängas med dubbla nedtiden.

  4. Har mina problem att göra med detta? Vad betyder dubbla nedtiden?

  5. Daniel Brahneborg said

    Helena: Ja, det är det här som är problemet.
    Om servern är nere två dagar förlänger jag sedan premiumkontona med dubbelt så mycket: fyra dagar.

  6. Okey! Tack för info! Måste man göra om hela proceduren sen med att klistra in pingloggan och ha sig. Eller, kommer det att funka igen sen när du får ordning på strulet?

  7. Daniel Brahneborg said

    Det kommer fungera av sig själv.

  8. Vad kul att det pågår en diskussion om världens tillstånd.
    Det är för allt många möten som sinkar produktionen.
    Hos mig fungerar ingenting. Inte ens Gud hör bön!

    Kan direktör Brahneborg skicka ett mejl och förklara varför det inte fungerar?
    Här är kristdemokratens adress: piratposten@gmail.com

    Mvh Max Hobstig
    Den siste piraten

  9. Daniel Brahneborg said

    Max: Tills på lördag kan RSS/Ping anses död, även om den kanske kommer lyckas pinga något enstaka inlägg.

  10. BRA!
    Antligen någon som talat klartext 🙂
    Daniel, Du är värd en en eloge och en bukett rosor!

    Kommer funktionen att då automatiskt pinga de inlägg som inte blivit pingade eller måste jag gå in på RSS/Ping och göra det manuellt?

    Mvh Max Hobstig
    Den siste piraten

  11. Daniel – nu kom pingen på min mejl! Jättekul! Lycka till med allt jobb du lägger ner.

  12. Daniel Brahneborg said

    Max: Ditt senaste inlägg kommer troligen pingas, så du behöver inte be om någon extra ping.

Kommentera

 
