RSS/Ping

Information och nyheter om RSS/Ping-tjänsten: http://rssping.se/

Trasig databas

Posted by Daniel Brahneborg på 2007-12-26

RSS/Ping-databasen mår inte bra just nu, så både websajten och pingandet ligger just nu nere. Jag jobbar för fullt på att få upp det hela igen.

6 svar to “Trasig databas”

  1. jack h said

    håller tummarna för att allt kommer upp snart igen, tack för att du jobbar med detta en helgdag som denna!

    ps.
    alla mina bloggar är raderade inne på mitt konto, men det vet du kanske redan.

  2. Syster Yster said

    Även jag märkte av problemet och tackar för att du jobbar på det! Är det markerat att jag är premiumkund? Hoppas det!
    Kram God Jul och tack

  3. Jack: Tyvärr har jag inte varit på plats de senaste dagarna, annars hade jag upptäckt det tidigare.

    Syster Yster: Nej, du är inte premiumkund.

    Nu är servern uppe och pingar som vanligt igen, även om det nog kommer bli något enstaka kortare avbrott till nu under julhelgen. God Jul på både er och ni andra trevliga RSS/Ping-användare.

  4. Syster Yster said

    Hej igen Daniel, JO jag är det. Jag skickade 100 till konto 5856-4832 den 30/10-07 Till Anrefco Skrev som meddelande: Syster Yster bloggaren ping! Kolla detta är du snäll för det finns på mina bank som är SEB.
    Jag har även lagt till din logga som länk på min blogg!
    Tacksam för hjälp att få den inlagd på Rss sidan 🙂
    Jag märkte kanske insättningen fel så att du missat den?
    ha en bra fortsättning på julen!

  5. Syster Yster: Hoppsan, nu ser jag vad som har hänt. Jag råkade uppgradera fel konto, eftersom du inte hade angett någon mailadress. Nu är det fixat, så du får ett år från och med idag.

  6. Syster Yster said

    Tack du är en pärla! Både med Pingtjänsten och att vara snabb med att fixa ev. problem. Gott Nytt År
    Kram

Kommentera

 
