RSS/Ping

Information och nyheter om RSS/Ping-tjänsten: http://rssping.se/

Visar även texten i senaste inlägget

Posted by Daniel Brahneborg på 2007-04-05

Det är många som har frågat hur man vet om kontrollen av ens blogg fungerar. Dels så finns en liten tidsstämpel för det senaste inlägget på bloggens sida, och numera syns även texten i inlägget.

Inlägget visas som HTML, för att inte riskera att någon elak Javascript ställer till med problem.

Ett svar to “Visar även texten i senaste inlägget”

  1. LeoH said

    Jag har gjort en intressant iaktagelse. Jag registrerade mig för automatisk ping på Bloggportalen, men kan inte hitta något av mina inlägg från de senaste dagarna. Går jag in på Tankar i natten sägs att mina senaste inlägg är från slutet av mars. Enligt meddelanden har mina inlägg blivit mottagna av bloggportalen. Kan jag ha gjort något fel?

Kommentera

 
